Öne Çıkanlar urfahaberler YERELGAZETE kaza ipekyol 1

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi ile Sözcü Gazetesi mahkemelik oluyor

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Sözcü Gazetesi'nde yer alan ve belediye tarafından 455 milyon TL'lik raylı sistem ihalesi yapıldığı iddia edilen haber üzerine açıklama yaptı.

Belediye haberin gerçekten uzak ve belediyeyi yıpratmaya yönelik maksatlı bir haber olduğunu belirtip yasal yollara başvuracaklarını açıkladı. İşte belediyeden söz konusu haber için yapılan o açıklama:

"Bugünkü Sözcü Gazetesi’nde '455 Milyonluk İhale Skandalı' başlığıyla yayımlanan ve tamamıyla gerçekten uzak olan haber ile ilgili Büyükşehir Belediyemizce açıklama yapma gereği hasıl olmuştur.  

Haberde yer aldığı gibi Büyükşehir Belediyemiz tarafından 455 milyon TL'lik raylı sistem ihalesi hiçbir zaman yapılmamıştır. Habere kaynak olarak gösterilen Sayıştay raporlarında da böyle bir ifade bulunmamaktadır. Kaldı ki şehrimizde raylı sistem yoktur. Ayrıca ilimizde raylı sistem inşaatı da işletmesi de bulunmamaktadır. Belediyemizce de böyle bir ihaleye çıkılmamıştır.

Belediyemizi kamuoyunda yıpratmayı amaçlayan ve bu doğrultuda maksatlı habere  yer veren Sözcü Gazetesi ile ilgili gerekli yasal yollara başvuracağımızı bildirir; kamuoyunun bilgilerine sunarız.”

BİHA

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.