Şanlıurfa’nın Haliliye ilçesinde yaklaşık iki yıldır kaymakamlık görevini sürdüren Dr. Muhammed Serkan Şahin, Sinop Vali Yardımcılığı görevine atanmasının ardından ilçeye veda etti.
Görev süresi boyunca kamu hizmetleri ve vatandaşla kurduğu yakın diyalogla dikkat çeken Şahin için Haliliye’de uğurlama töreni düzenlendi. İlçe halkı ve kurum çalışanları, Şahin’i görev yaptığı binanın önünde karşılarken, vedada zaman zaman duygusal anlar yaşandı.
Vatandaşlarla tek tek vedalaşan Kaymakam Şahin, yaptığı kısa konuşmada, “Hoş bir seda bırakabildiysek ne mutlu bize… Emek, dostluk ve güzel hatıralar için teşekkür ederim. Hakkınızı helal edin. Allah’a emanet olun.” ifadelerini kullandı.
Şahin’in Sinop Vali Yardımcılığı görevine önümüzdeki günlerde başlayacağı öğrenildi.

0 Yorum