Şanlıurfa’da içme suyu şebekeleri baştan aşağı yenileniyor

Şanlıurfa’da içme suyu şebekeleri baştan aşağı yenileniyor

Büyükşehir Belediyesi ŞUSKİ Genel Müdürlüğü, kent genelinde sürdürdüğü altyapı çalışmalarıyla içme suyu şebekelerini modernize ediyor.

Şanlıurfa’da içme suyu şebekeleri baştan aşağı yenileniyor

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Şanlıurfa Su ve Kanalizasyon İdaresi (ŞUSKİ) Genel Müdürlüğü, kent merkezi ve kırsal mahallelerde içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla sahada yoğun mesai harcayan ekipler, il genelinde planlı bir çalışma programı yürütüyor.

Merkez ve kırsal ayrımı gözetmeksizin gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında mevcut içme suyu hatları yenilenirken, ihtiyaç duyulan bölgelere yeni şebeke hatları kazandırılıyor. Ayrıca su kayıplarının önüne geçmek amacıyla bağlantı noktalarında iyileştirmeler yapılarak sistemin daha verimli çalışması hedefleniyor.

ŞUSKİ ekipleri, öncelikli ihtiyaçları belirlemek için kapsamlı saha analizleri gerçekleştiriyor. Hazırlanan planlama doğrultusunda mahalle ve kırsal yerleşimlerde tespit edilen eksiklikler giderilerek altyapı hizmetleri güçlendiriliyor.

ŞUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen içme suyu şebeke hattı projeleri, Şanlıurfa'nın dört bir yanında vatandaşların günlük su ihtiyacını güvenli ve sürdürülebilir şekilde karşılamak amacıyla kararlılıkla devam ediyor.

Şanlıurfa’da içme suyu şebekeleri baştan aşağı yenileniyor

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.