EYYÜBİYE - Yaz mevsiminin etkisini arttırmasıyla birlikte hava sıcaklıklarının 40 dereceyi aştığı Şanlıurfa’da, kent içi toplu taşıma araçlarında araç içi klimalarının çalışmaması vatandaşların tepkisine neden oluyor.
Son olarak Eyyübiye-Yenice güzergahında hizmet veren 41/A hat numaralı toplu taşıma aracında klimaların çalışmaması, sıcak hava dalgasının etkisiyle yolculara zor anlar yaşattı.
YOLCULARDAN YETKİLİLERE DENETİM ÇAĞRISI
Termometrelerin 40 dereceyi gösterdiği kentte, toplu taşıma araçlarındaki yoğunluk ve yüksek sıcaklık nedeniyle seyahat etmekte güçlük çeken vatandaşlar, otobüslerin içinin adeta hamam gibi olduğunu belirterek duruma tepki gösterdi.
Araç içi klimaların çalıştırılmamasını veya yetersiz kalmasını eleştire yolcular, mağduriyetlerinin giderilmesi amacıyla Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı ve ilgili denetim birimlerinin harekete geçmesini talep etti.

0 Yorum