ANKARA-Türk İnternet Medya Birliği (TİMBİR) 2. Olağan Genel Kurulu'nda Şanlıurfa'nın temsil gücü arttı.
Genel Kurul, bugün Ankara'da gerçekleştirildi ve mevcut Genel Başkan Dr. Süleyman Basa güven tazeleyerek yeniden başkanlığa seçildi.
Genel Kurulda, yerel haberciliğin görünürlüğünü artıran TİMBİR’in yeni dönem yol haritası ve yeni dönem yönetim, denetim ve disiplin kurulları ile politika danışma, internet etik, gençlik, GİMER ve Medya Teknolojileri kurulları ile bölge başkanları belirlendi.
Genel kurulda belirlenen ve yeni dönem organlarında görev alacak isimler arasında Şanlıurfalı medya mensuplarının sayısı belirgin bir şekilde arttı.
TİMBİR'de temsil gücünü artıran isimler ve görevleri şöyle:
Cengiz Aksan- Asil Yönetici
Cüneyd Altıparmak- Asil Yönetici
Hasan Cengiz- Asil Yönetici
Mustafa Arısüt- TİMBİR Şanlıurfa Bölge Başkanı
Kamil Akyürek- TİMBİR Balıkesir Bölge Başkanı
Ahmet Eren Turan- Genç TİMBİR İnternet Medyası Gençlik Kurulu Başkanı
Kübra Uçan- Genç TİMBİR İnternet Medyası Gençlik Kurulu Üyesi
Selman Arısüt- Genç TİMBİR İnternet Medyası Gençlik Kurulu Üyesi
Yusuf Çerdik- Genç TİMBİR İnternet Medyası Gençlik Kurulu Üyesi
Ayşe Deniz- İnternet Etik Kurulu Üyesi
Öte yandan TİMBİR'in Şanlıurfa'da 13 ilçede temsilcisi bulunuyor.
Kaynak: Ahmet Hakkı Ak
0 Yorum