Vali Şıldak: "Şanlı" ünvanının 42'nci yıl dönümünü gurur ve coşkuyla kutluyoruz

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Urfa'ya "Şanlı" ünvanı verilmesinin 42. Yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda,” Şanlı" unvanını gururla taşıyan kadim şehrimizin tüm hemşehrilerinin bu anlamlı gününü en içten dileklerimle kutluyorum” dedi.

Vali Şıldak: "Şanlı" ünvanının 42'nci yıl dönümünü gurur ve coşkuyla kutluyoruz

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Şanlıurfa’ya Kurtuluş Savaşında gösterdiği kahramanca mücadeleden dolayı, 22 Haziran 1984 yılında Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından ‘ Şanlı’ unvanının verilişinin 42. yıl dönümü nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Vali Şıldak, Şanlıurfa’nın Milli Mücadele’de sergilediği destansı direnişin ve vatan sevgisinin bu unvanla ölümsüzleştirildiğini vurgulayarak, şehitleri rahmetle, gazileri ise minnetle andı.

“TÜM ŞEHİTLERİMİZİ RAHMET, MİNNET VE ŞÜKRANLA ANIYOR”

Vali Şıldak, mesajında şu ifadelere yer verdi: 

“Kurtuluş mücadelesinde sergilediği eşsiz kahramanlık, vatan sevgisi ve bağımsızlık uğruna gösterdiği büyük fedakârlıkla milletimizin gönlünde müstesna bir yere sahip olan Şanlıurfa'mıza "Şanlı" unvanının verilişinin 42'nci yıl dönümünü gurur ve coşkuyla kutluyoruz.

11 Nisan 1920'de yazdığı destanla işgalci güçlere karşı bağımsızlık mücadelesinin en güzel örneklerinden birini sergileyen aziz ecdadımızın kahramanlığı, Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından 22 Haziran 1984 tarihinde ilimizin adına eklenen "Şanlı" unvanı ile taçlandırılmıştır. Bu unvan, Şanlıurfa halkının gösterdiği eşsiz direnişin ve sarsılmaz vatan sevgisinin en anlamlı nişanesidir.

Tarihin sıfır noktası Göbeklitepe'den Balıklıgöl'e, kadim medeniyet mirasından kültürel zenginliğine kadar pek çok değeri bünyesinde barındıran Şanlıurfa'mız, geçmişinden aldığı güçle bugün de ülkemizin gelişimine katkı sunmaya devam etmektedir.

Bu anlamlı yıl dönümünde başta Milli Mücadele kahramanlarımız olmak üzere, vatan uğruna canlarını feda eden tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor; kahraman gazilerimize sağlıklı ve huzuru bir ömür diliyorum. "Şanlı" unvanını gururla taşıyan kadim şehrimizin tüm hemşehrilerinin bu anlamlı gününü en içten dileklerimle kutluyor, birlik ve beraberlik içerisinde nice güzel yarınlara ulaşmamızı temenni ediyorum.”

Vali Şıldak: "Şanlı" ünvanının 42'nci yıl dönümünü gurur ve coşkuyla kutluyoruz

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.