MHP Şanlıurfa’da yeni yönetimde ilk istifa geldi!

MHP Şanlıurfa İl Başkanlığı görevine kısa süre önce getirilen Osman Mutlu’nun oluşturduğu yeni yönetimde ilk ayrılık yaşandı.

MHP Şanlıurfa’da yeni yönetimde ilk istifa geldi!

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Şanlıurfa’da il ve ilçe teşkilatlarının feshedilmesinin ardından yeniden yapılanma süreci başlamış, il başkanlığı görevine Osman Mutlu getirilmişti.

Yaklaşık üç hafta önce göreve başlayan Mutlu, yeni il yönetimini belirleyerek teşkilat çalışmalarına start vermişti. Ancak yeni yönetimde ilk istifa haberi geldi.

İLK AYRILIK YAŞANDI

Şanlıurfa Ülkü Ocakları eski İl Başkanı Mehmet Cenab Alpay’ın MHP Şanlıurfa İl Yönetim Kurulu üyeliği görevinden istifa ettiği belirtildi.

Alpay’ın istifasını dün akşam saatlerinde sunduğu öğrenilirken, istifanın gerekçesine ilişkin ise şu ana kadar resmi bir açıklama yapılmadı.

MHP Şanlıurfa’da yeni yönetimde ilk istifa geldi!

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.