Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy, 2025–2026 eğitim-öğretim döneminin sona ermesiyle birlikte karne sevinci yaşayan öğrencileri kutlarken, yaz tatili için yola çıkacak olan vatandaşlara da altın değerinde trafik uyarılarında bulundu.
Sosyal medya hesabı üzerinden bir mesaj yayımlayan İl Emniyet Müdürü Aksoy, geleceğin teminatı olan öğrencileri tebrik ederken, eğitim neferleri öğretmenlere de teşekkürlerini sundu. Aksoy, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"2025–2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, geleceğimizi emanet ettiğimiz kıymetli öğretmenlerimize emekleri ve fedakârlıkları için teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize; kitaplarla buluşacakları, doyasıya dinlenecekleri ve sevdikleriyle güzel anılar biriktirecekleri sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili diliyorum."
TATİL YOLCULUĞUNA ÇIKACAKLARA ALTIN KURALLAR
Mesajının devamında tatil döneminde şehirlerarası yollarda trafiğin artacağına dikkat çeken Atilla Aksoy, öğretmen, veli ve öğrencilerin güvenli bir seyahat geçirmesi için kritik uyarılarda bulundu. Trafikte can kayıplarının ve kazaların önüne geçilmesi amacıyla kurallara sıkı sıkıya uyulması gerektiğini vurgulayan Aksoy, şu hatırlatmaları sıraladı:
Emniyet kemerinizi mutlaka takın.
Hız sınırlarına harfiyen uyun.
Tüm trafik kurallarına eksiksiz riayet edin.
Yorgun ve uykusuz bir şekilde kesinlikle araç kullanmayın.
Mesajını net bir çağrıyla sonlandıran Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy, "Unutmayalım; trafik kuralları hayat kurtarır" diyerek tüm vatandaşları direksiyon başında sorumlu davranmaya davet etti.
Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum