Şanlıurfaspor Kulübü’nün yeni yönetimi, protokol ziyaretleri kapsamında Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak’ı makamında ziyaret etti.
Şanlıurfaspor Kulübü Başkanı Hasan Avcı ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Vali Şıldak ile bir araya gelerek kulübün gelecek dönem hedefleri ve projeleri hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Vali Şıldak, yeni yönetime görevlerinde başarılar dileyerek ziyaretleri için teşekkür etti.
Şanlıurfa Valiliği soysal medya hesaplarından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:
“Şanlıurfaspor Kulübü Başkanı Hasan Avcı ve Yönetim Kurulu Üyeleri Vali @hasansildak'ı ziyaret ettiler. Vali Şıldak, görevlerinin hayırlı olmasını dileyerek ziyaretleri için kendilerine teşekkür etti.”
Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum