Şanlıurfaspor’un yeni yönetiminden Vali Hasan Şıldak’a ziyaret

Şanlıurfaspor’un yeni yönetimi, protokol ziyaretleri kapsamında Vali Hasan Şıldak ile bir araya geldi.

Şanlıurfaspor’un yeni yönetiminden Vali Hasan Şıldak’a ziyaret

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Şanlıurfaspor Kulübü’nün yeni yönetimi, protokol ziyaretleri kapsamında Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak’ı makamında ziyaret etti.

Şanlıurfaspor Kulübü Başkanı Hasan Avcı ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Vali Şıldak ile bir araya gelerek kulübün gelecek dönem hedefleri ve projeleri hakkında görüş alışverişinde bulundu.

Vali Şıldak, yeni yönetime görevlerinde başarılar dileyerek ziyaretleri için teşekkür etti.

Şanlıurfa Valiliği soysal medya hesaplarından yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

“Şanlıurfaspor Kulübü Başkanı Hasan Avcı ve Yönetim Kurulu Üyeleri Vali @hasansildak'ı ziyaret ettiler. Vali Şıldak, görevlerinin hayırlı olmasını dileyerek ziyaretleri için kendilerine teşekkür etti.”

 

Şanlıurfaspor’un yeni yönetiminden Vali Hasan Şıldak’a ziyaret

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.